keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Työpaidat! :)

Hypin viikko sitten aamulla riemusta ja jännityksestä, kun saavuin ennen seitsemää kuntosalin ohjaajien pukuhuoneeseen. Siellä odotti muoveissa kaksi työpaitaa ja päällä luki "Saara-Maija". Ilmaisia vaatteita, kuka nainen ei tästä innostuisi ;) Varsinkin, jos on yhtä pihi kuin mä. Ja varsinkin, kun urheiluvaatteet maksaa aivan liian paljon ja niitä tarvitsee PALJON.
Toisaalta jännitti, että minkälaisia paidat ovat, koska niitä olisi sitten pidettävä. Urheiluvaatteet on mun mielestä sellanen juttu, mitä haluan itse sovittaa ennen ostamista ja ostan vaatteen vain silloin, kun se on täydellinen. Olen löytänyt SOC merkkiset täydelliset harmaat jumppahousut. En voi sille mitään, että nykyään tartun vaatekaupoissa kaikkeen, mikä on harmaata. Pitäis vissiin sanoa, että "Grey is new black" mut mulle sopii paremmin, että "Grey is new pink" ;) No, onnekseni paidat olivat ihan mukavan malliset, toinen on tossa ylempänä kuvassa ja toinen on toppimallinen.

Urheiluvaatteissa ihanaa on värit! (Hyvä sanoa ton harmaan jälkeen, mutta silti...) Mulla ei oo yleensä mitään punasta (jos vaaleanpunaista ja pinkkiä ei lasketa), joten kestää varmaan hetki totutella paitojen punaisuuteen. Toisaalta miinuspuoli näissä duunipaidoissa löytyi aika äkkiä. Mun mielestä on niin virkistävää ja piristävää pukea urheilemaan toisinaan pinkki, toisinaan keltainen, toisinaan sininen ja välillä sitten oranssi paita. Nyt mä pidän sitten joka helkkarin tunti samanväristä punaista paitaa tuolla salilla, onneksi sentään mallia voi vähän vaihdella, kun toinen on t-paita ja toinen toppi. Tai ettei tarvii pestä paitaa välissä, kun tänäänkin oli aamulla ja illalla tunnit :-D No, onneksi toisella kuntosalilla ohjaajilla ei oo mitään "pukukoodia", joten voin laittaa vaikka kaikki sateenkaaren värit päälleni samaan aikaan!

4 kommenttia:

  1. Ihana Sami ja värit. <33 Toi paita on kivan näkönen, mut Damn girl! Sähän oot ihan saakelin hyvässä kunnossa nykyää! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse olet ihana <3 Ja kuten siskolleskin totesin; PYH, vatsa sisään ja rinta ulos ;-)

      Poista
  2. Kirkkaat värit urheillessa on parhaat!!! ^_^
    Ja yhdyn Anin kommettiin ja niin kuin aikasemminkin oon sanonu... nainen oot hoikistunu paljon!!!

    VastaaPoista