torstai 28. marraskuuta 2013

kultaa, kultaa

Multa löyty lahjakortti Susanna's Nailsiin joten kävin näin ennen valmistujais/ylioppilasjuhlia laittamassa kynnet siellä. Kerroin, että haluan jotain kultaista ja niin mulle näpsäkästi loihdittiin tällaset:
Musta tuntuu, että kynsiä on jotenkin aina vaikee kuvata. Katon tota kuvaa niin mietin että onko nää ihanat vai järkyt, mutta kun käännän katseeni kynsiini niin oon rakastunut. Olin ensimmäistä kertaa kyseisessä paikassa ja jäi tosi hyvä fiilis. Palvelu oli todella hyvää eikä epäilystäkään, ettei kynsiä laittanut nainen olisi osannut asiaansa. Lopputulos on todella tasainen ja jo tässä vaiheessa uskaltaisin sanoa, että kestävä. Lisäksi mulle sanottiin, että kynnet on kuulemma vielä hyvässä kunnossa juhlien aikaan, puolentoista viikon päästä. Katsotaan ;-) Ainut miinus minkä Susanna's Nailsistä keksin, on kallis hinta. Paljon kalliimpi, kun mihin olen tottunut. Nyt sattui olemaan vielä alennus geelikynsistä ja mulla 50e lahjakortti, mutta silti jouduin vielä maksamaan itse aika paljon lisää.. Susanna's Nailsin hinnastoon pääset tästä: klik! Toisaalta tässä päästään kysymykseen, kannattaako laadusta maksaa ja kuinka paljon tällaiseen asiaan haluaa panostaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti