keskiviikko 22. elokuuta 2012

humppaa pumppaa kuningas jumppaa, koivet kattoon kaviot ristiin

Maanantaina oli mun viimenen pumppitunti kesälukkarissa, koska ens maanantaina huitelen jo Vierumäellä. Päätin siis pistää vähän isompia painoja vikalle kerralle, ja kyllä voin sanoa että tuntuu vieläki käsissä! ;) 

Tänään olin spinningissä. Se on jotain niin ihanaa kidutusta! Jänskättää kyllä ihan hirveesti alkaa spinua vetämää. Tänään polkiessani mietin koko ajan vaan omaa huohotustani, mahtaa kuulostaa kamalalta kuulla se sitten syksyllä kajareista!! Huomenna sitten vielä mun kesän viimeinen core, ja sitten seuraava viikko onki "vapaata" kuntoklubilta, kun koulu tosiaan alkaa. Ja kyllähän mun täytyy siellä tämä ja seuraava viikonloppu aika pitkälti viettää, treenamassa tulevia ohjauksia.. Eli syksyllä vedän tunteja vaan viikonloppusin: lauantaina aamuspin ja powercore, sunnuntaina spin-pumppi ja functional training. Functionalia oon tässä jo vähän väsäillyt ja viikonloppuna saan perehdytyksen powercoreen. Eli niitä sitten vaan äkkiä treenailemaan ja sisäistämään, pari viikkoa aikaa! Tuon parin viikon aikana toki pitäisi myös spinning ohjelmat suunnitella ja treenata... Puhumattakaan terveystiedon kirjotuksista, jotka lähestyy aivan liian nopeasti... Ehkä niistä kirjoituksista ei sen enempää, teen niistä varmaan tässä lähiaikoina vielä erillisen postauksen, koska tekstiä saattaa tulla aika paljon. Kuhan nyt pääsen koululle asti selvittelemään mun kuvioita jonkun vähän itseäni fiksumman kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti