torstai 23. toukokuuta 2013

ripset ja kynnet

Nyt on huollettu kynnet ja ripset sekä käyty kampaajalla. Sehän tarkottaa sitä että valmistujaiset on huomenna! IIKS!
Kynnet huolsin siellä Happy Nailsissa, missä ekanki kerran laitoin. Tykkään kyllä siitä paikasta ja niistä naisita siellä hirmusti! Suosittelen! Eikä oo hirveen kallistakaan, tää huolto makso vaan 30e.

Ripset kävin tällä kertaa "huoltamassa" Helsingissä Pantherina Beautyssä. Siellä muotoiltiin ja värjättiin myös mun kulmat. Paikka oli tosi kiva (ehdottomasti ihanin tuoli tähän asti!) ja oon tyytyväinen lopputulokseenkin. Ripset on paljon siistimmän näköset kun ennen, mutta tosin paljon harvemmat... Siellä nimittäin jouduttiin ottaa ensin kaikki mun vanhat pidennykset pois ja laitettiin sitten uudet niihin ripsiin, joita jäljellä enää oli :( Makasin vaan silmät kiinni ja pelkäsin, että oon kohta ihan ilman ripsiä, kun kuuntelin sen laittajan päivittelyjä siitä, kuinka paskasti ne edelliset oltiin laitettu! Se näytti mulle lopuks, kuinka yhessäkin kohdassa oli ollut kolme mun omaa ripseä liimaantunut yhteen, ja jokaisessa niissä oli joku kolme pidennystä!! Ja kaikenlisäksi niitä ripsiä oli liimattu myös mun ihoon, VOITTEKO TAJUTA?! Pikkasen pistää vihaks, en tasan oo menos sinne Porvoon mestaan enää ikinä tekemään muuta kuin valittamaan. Toisin kuin Pantherina Beautyyn, sinne olis kiva mennä, jos taas satun seikkailemaan Helsingissä huoltoon sopivaan aikaan.

Voisin melkein perustaa blogin, jossa testaan kauneussalonkeja, kun oon käynyt niin monessa eri paikassa (enkä missään kahta kertaa, heh). Mutta ehkä tää menee tässä samassa. Tässä vielä lista parhaimmasta huonoimpaan, mitä oon kokenu ripsienpidennspaikoista. Pelkästään siis ripsien, kynsiä oon laittanut vaan yhdessä paikassa enkä nää mitään syytä kokeilla mitään muuta. Niin ja hei, arviointi on mun kokemus palvelusta ja lopputuloksesta sekä ripsien pysyvyydestä, koska en tietenkään osaa mitään ammattimaista sanoa.

1. Pantherina Beauty (Helsinki, ihan lähellä Herttoniemen metroasemaa)
2. Kauneus Heline (Helsinki, ihan lähellä Kannelmäen juna-asemaa, Pro Hius -kampaamon tiloissa)
3. Virossa joku mesta lähellä satamaa?
4. Helsingissä ihan lähellä kisistä jonkun kampaamon tiloissa
5. Hyvä Olo (Porvoo, Sokos)
6. Olo (Porvoo, siinä postin parkkiksen toisella puolella)

2 kommenttia: