tiistai 24. syyskuuta 2013

suunnistusta ja hevimusiikkia

Lauantaina oli taas lasten liikuntakerho. Ensin 4-5 -vuotiaiden ryhmä, sitten 6-9 -vuotiaat. Päivän teema oli suunnistus, joka vähän kierrettin kaukaa.. No eihän ton ikästen kanssa voikaan oikeesti suunnistaa, herranjestas :-D Piilottelin erilaisia "aarteita" koulun alueelle, ja niitä sitten etsittiin yhdessä kun näytin etsittävän esineen kuvaa. Lapsilla oli hirveen hauskaa ja onneksemme sääkin suosi vikalla ulkokerralla :-)
Vaikein aarrekin löytyi pienten vinkkien avulla ;-)
Sitten olikin luvassa Childrn Of Bodomin keikalle lähtö... Kynnet oli lakattu mustiksi ja hevilettihän multa löytyy omasta takaa! Olin mä silti vähän massasta erottuva siellä :-D :-D
Yökerhon ovella oli piiitkä jono, ja se oli ehkä illan kamalin hetki :-D Käveltin jonon päähän ja katselin kauhuissani jokaista jonottavaa. Ei silleen että olisin ennakkoluuloinen ihmisiä kohtaan, vaan niiden perusteella pelkäsin vaan että minkälaista musiikkia oli luvassa.
Vilin tai Teemun ottamia kuvia
Heti kun oltiin päästy sisään ja pojat oli ostanut paidat, ne suuntas eturiviin. Mä seisoskelin vähän aikaa yksinäni ja mietin että tässä ovensuussako mä aijon seistä seuraavat viis tuntia :-D Olin jo valmis menemään vessaan pelaamaan puhelimella, jos siellä ois ollu ainut mahollisuus istumiseen :---D Mutta sitten menin anniskelualueelle, josta lyötyi vapaita istumapaikkoja. Eikä siinä sitten kauaa tarvinnutkaan yksin istuskella, kun sain seuraa :-) Sekä musiikki että fanit oli tosi positiivinen yllätys ja mulla oli oikeesti hauska ilta!! Musiikista pakko sanoa sen verran, että en mä vieläkään ihan perusta tollaseen mörinään, mutta helvetti miten hyvin ne noita soittimia soittaa! Kitaristi on kuulemma palkittu useammassakin maassa parhaaksi, mutta mä antaisin kunniamaininnan myös rumpalille! Ens keikkaa odotellessa siis, haha noei ;-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti