sunnuntai 15. syyskuuta 2013

I love my life!

Nyt on aika hyvä fiilis kaikesta! Tekemistä riittää, mutta se on vaan hyvä. Ruotsin ja enkun kuuntelut sekä äikän tekstitaito takana, vielä kaikkien toiset puoliskot jäljellä. Ruotsi ja Äikkä meni varmaan ihan hyvin, mutta enkku aivan päin helvettiä. Mut en jaksa ottaa siitä stressiä, kun en mä mököttämällä saa sitä asiaa muutettua yhtään paremmaksi.
Lasten liikuntakerho on ollu Porvoossa jo kahtena lauantaina. Ensimmäinen meni ihan hyvin, vaikka sekä ohjaajilla että lapsilla oli havaittavissa jännitystä ilmassa. Eilinen menikin sitten jo paljon rennommin ja vielä mukavammin. Harjoiteltiin ulkona jalkapalloa ja sääkin suosi. Toivottavasti vielä ensi viikolla jatkuis tää pitkitetty kesä, kun ollaan silloinkin ulkona. Sain yhdeltä tytöltä piirustuksenkin, aaaww :') <3
Ryhmäliikuntakin rullailee mukavasti kaikissa kolmessa paikassa. Viime viikolla eräs jumppaaja kertoi, että pelastin päivän. Ihanaa! Hyvän palautteen takia muistaa aina vielä selkeämmin miksi tätä työtä tehdään. Satuin myös kuulemaan vahingossa kun kuljin pukkarin läpi, että "tosi hyvä jumppa, ja mä tykkään tosta ohjaajasta!" Ihanaaihanaaihanaa! Kaikista parasta palautetta on kuitenkin se, että jumppaajat saapuu viikko toisensa jälkeen paikalle ja lähtevät aina yhtä ihanasti hymyillen ja hikisinä.
Oon myös tehnyt muutaman sijaisuuspäivän yläasteella, niin liikunnan- kuin historiankin opettajana :-D Se on kans kivaa puuhaa! Sain myös ens kuulle yhden kokonaisen viikon opettajan, JES.
Kaiken tän lisäks mulla on yks liikuntaneuvottava prosessi aluillaan (ja toinen tulossa, kun vaan aikaa irtoaa) ja oon ehtinyt viettää aikaa kavereidenkin kanssa jonkun verran. Välillä oon käyny oitamssa myös ihanaa serkkuani :-) Ja oon mä muistanu välillä ottaa rennosti ja tietenkin shoppaillakin ;-)
Ens viikolla lähen pikkuveljen ja sen kaverin kanssa kattomaan Children Of Bodomia.... Oumaigaad mitä siitä tulee :-D Vielä naurattaa, katotaan mitkä fiilikset viikon päästä on.. :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti